středa 17. června 2015

Summer DIY: Salt SCRUB

Ano, Salt Scrub zní divně, ale co už, aspoň to není tak moc mainstream jak sugar scrub! :)

Začíná nám léto a to znamená, že všichni vytáhneme kraťasy a tílka a odhalíme naše nohy i ruce a proč je nemít krásně hladké, no ne? Bude to jednoduché a nějaké přísady lze vynechat či nějak obejít, takže si s tím poradí téměř každý!

Nakonec nám náš Salt SCRUB neposlouží jenom jako peeling, ale v horkých letních dnesch nás díky jeho citronové vůní hezky osvěží a zanechá na našem těle příjemnou vůni, co víc si přát.


Budete potřebovat:
  • 4 polévkové lžíce hrubé soli (mořské, himalájské či jiné, ale nevím, jestli kuchyňská bude vhodná)
  • 1,5 polévkové lžíce kosmetického glycerinu
  • 1 polévková lžíce kokosového oleje
  • 2 vrchovaté lžíce bambuckého másla
  • 1 čajová lžička aloe vera gelu
  • 2 kapky fialkového vonného oleje
  • Citronové aroma (dle chuti)
  • (Modrý či jiný pigment pto barvu)
Jak na to?
Jako úplně první vě si připravíme sůl, já jsem používala sůl Himalájskou, která je opravdu hrubá a tak jsem si jí nejdříve rozdrtila na menší kousky. K drcení jsem používala obyčejné kuchyňskou paličku. Když jsem měla sůl rozdrcenou podle mých představ, přesypala jsem jí do misky k dalšímu kroku.


Do soli přidejte glycerin společně s kokosovým olejem a všechno pečlivě promíchejte.

Až budete mít sůl opravdu smíchanou s glycerinem a olejem, na řadu přicházi bambucké máslo. Snažte se ho do soli vetřít, jako když pečete buchtu. Po nějaké chvíly povolí a půjde lépe vetřít a smíchat.

Po bambuckém másle stačí do směsi dát lžičku aloe vera gelu a zase promíchat :)


Na závěr už jen přídejte vonné esence podle vlastních představ a pokud chcete, můžete dát svému peelingu barvu. Já jsem použila modrý stín a vznikl mi šedo modrý Salt SCRUB!


Doufám, že ho také vyzkoušíte a na léto ho využijete a užijete si celé prázdniny!

Dolů mi napište, jaký je váš nejoblíbenější peeling :D

Žádné komentáře:

Okomentovat