pátek 22. května 2015

DIY: Lip Service by Me (inspirováno Lushem)


Strašně moc mě baví, vymýšlet si svoje recepty, ale občas není od věci, někde se inspirovat. A kde jinde než u mého milovaného Lushe. Tentokrát jsem se podívala na Lush Lip Service. Neměl moc přísad a vypadal oblíbeně, a tak jsem se pustila do vymýšlení poměrů a zde je výsledek! Sice nemám s čím porovnávat, protože tenhle balzám jsem od Lushe nikdy nezkoušela, ale s mým výtvorem jsem nadmíru spokojená a snad budete i vy!

S mamkou jsem vyrobila dva a z jednoho omylem vznikl EOS, ale to postupně všechno uvidíte. Mamce také vyhovuje, takže to není jen můj osobní názor :) Ale jdeme na to!


Budeme potřebovat:
  •  Bambucké máslo
  • Kosmetický glycerín
  • Kakaové máslo
  • Včelí vosk
  • Kokosový a Jojobový olej
  • Vitamin E
  • Pomerančová silice
Jak na to?
Jako první si připravíme do misky 2 lžíce bambuckého a 2 lžíce kakaového másla, půl lžíce glycerínu, 1 lžičku včelího vosku, čtvrt lžičky kokosového a čtvrt jojobového oleje. Všechno rozehřejeme v mističce, ve vodní lázni. Dbejte na to, aby všechno bylo pečlivě rozehřáté a rozmíchané.

Jakmile k tomu dojde, odstavte ze sporáku a přidejte pár kapek pomerančové silice, nebo kterékoliv jiné, podle vaší chuti, ale jelikož jsem se držela původního Lip Servicu, použila jsem pomeranč. A jako poslední přidejte 3 kapky vitaminu E, který poslouží jako konzervant.

Potom už jenom stačí nalít do připravených kelímků a dát ztuhnout do lednice. Tahle dávka mi vyšla na dva 5ml kelímky, takže pokud chcete méně, nebo více, přepočítejte si to. Násobte, dělte, podle chuti! :D

Balzám je poměrně tuhý a hutný, takže pokud ho chcete lehčí, použijte trochu víc olejů, ale nepřežeňte to s nimi. Já balzám používám na noc, protože vytvoří ochranou vrstvu a ráno mám rty krásně hydratované. Určitě bude balzám skvělý i na zimu, kdy rty potřebují větší ochranu, ale zima je zatím, možná díkybohu, daleko.


Pokud vyzkoušíte dejte mi vědět, jak vám balzám vyhovuje a taky, pokud někdo vlastníte originální Lip Service, napište do komentářů jak jste spokojení s ním!


Žádné komentáře:

Okomentovat