čtvrtek 25. června 2015

Co jsem si koupila v Lushi?


Jelikož opravdu miluju Lush, zase jednou jsem se vypravila pro nějaké jejich věci. Tři hlavní už jsem měla vykouknuté dopředu a prostudované z internetu a z různých recenzí a potom jsem si ještě nechala dát dva produkty jako vzoreček, protože jsem je chtěla vyzkoušet pro případnou budoucí koupi.



Jako první vám předvedu asi nejfotogeničtější produkt, který jsem kdy fotila a tedy doufám, že se i fotky povedly. Jedná se o jejich tuhý šampuk Seanik, který, jak jsem se dočetla, je pro vlasy ideální na léto. Je to pro mě první tuhý šampon nejenom z Lushe, ale i poprvé v mém životě a tak jsem nesmírně zvědavá, jak mi bude vyhovovat. Voní příjemně svěže a stejně jako jeho světle modrá barva mi opravdu připomíná léto. Trčí z něj jakési řasy, takže vypadá nadmíru zajímavě :D
Cena: 265Kč/55g


Jako další na řadu přichází pleťová voda, Tea Tree Water, která je určená na problémovou a mastnou pleť, takže je jako dělaná pro mě. Pro začátek jsem si koupila 100ml a zatím jsem moc spokojená. Voda má praktické balení se střičkou, takže ji můžete během dne jen stříknout na obličej, pro osvěžení. Tak jí především využívám já a můžu jí doporučit jako příjemné osvěžení v horkých letních dnech. Rozhodně nesmrdí, ale příjemně jemně voní, možná i díky jalovcovému výluhu, který mimo jiné taky obsahuje.
Cena: 185Kč/100ml



Jako poslední plný produkt jsem si koupila jejich veleslavný antibakteríální gel, který je především určen na pupínky. Není to nic jiného než Grease Lightning. Opravdu mohu potvrdit, že je skvělý a na pupínky pomáhá skoro perfektně. Naprosto se mi po něm zlepšila pleť. Jelikož nemám nijak suchou pleť nepoužívám ho jen lokálně, ale mažu si s ním celé čelo. Moc jsem si ho oblíbila a mám problém jen s jeho pumpičkou. Nevím, jestli mám jen vadný kus, ale pumpička se často zadrhne a když ji konečně vymáčknu, produkt vyletí nekontrovatelně ven a je všude. To je ale výtka k balení, nikoliv k produktu samému.
Cena: 255Kč/45ml


A potom jsem si nechal dát dva vzorečky. První jsem si vzala šampon Daddy-O, který voní tak nádherně, až to nejde. Voní fialkově a je fialový, nádhera. Vlasy mi po něm voněly ještě další dva dny. A druhý vzoreček je maska H´suan Wen Hua. Tato maska voní kořeněně jako Vánoce. Měla jsem u ní pocit, že by mohla vlasy vážně vyléčit a ne jen vyhladit, jako ostatní masky se silikony. A opravdu, vlasy po ní mám hezčí a polámané konečky jakoby alespoň trochu zmizely!

Toto je všechno! Snad se vám článek líbil!


Dejte mi vědět, jstli něco máme z Lushe a jestli jo, jaký je váš nejoblíbenější produkt od nich?

(Produkty nejsou koupené najednou, takže ne nejsem rich bitch :D)

4 komentáře:

  1. Ten Grease Lighting mi taky stříká úplně všude :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Grease Lighting mi taky stříká úplně všude :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi nemám vadný kus, no :D Zajímalo by mě, kde je chyba...

      Vymazat
  3. Grease Lightning - taky, to samý. A jako bonus mi asi v půlce balení vypadla část pumpičky, konkrétně ta trubička, ze které to leze, takže teď to volně vytéká z té díry, co po ní zbyla. :D

    OdpovědětVymazat