sobota 20. června 2015

DIY: Tonizační Tea Tree tablety


Určitě každá sní o dokonalé pleti a ty co jí od přírody nemají, si musí pomáhat a trochu podvádět s různými makeupy. Proč ale neudělat všechno proto, aby jsme se mohly obejít i bez korektoru?

Dneska si zkusíme vyrobit Tonizační tablety s Tea Tree olejem (ano, zní to docela jako tablety do myčky). Opět jsem se inspirovala Lushem, ale to snad není zločin. Tyto tablety jsou díky Tea Tree oleji určeny spíše na mladistvou a problematickou pleť, ale když si ingredience upravíte podle svých potřeb, stejně dobře poslouží i na jiný typ pleti.

Co budeme potřebovat?
  • Jedlou sodu
  • Kyselinu citronovou
  • Tea Tree olej
  • Prášek z aloe vera
  • voda
Jak na to? 
Smícháme jedlou sodu s kyselinou citronovou v poměru 2:1. Pořádně je spolu promíchejte a potom začneme pomalu přidávat Tea Tree olej. Já použila do 3 polévkových lžic sypké směsi 1 čajovou lžičku Tea Tree oleje. Pořádně to všechno smíchejte a měla by vám vzniknout směs, jemně vlhká, ale ještě sypká. Poté začněte přilévat vodu. S tou ale strašně moc opatrně kvůli jedlé sodě. Pokud to s ní přeženete, vyšumí vám to a všechno bude zkažené. Proto vodu používejte po kapkách, vždycky zamíchejte a opakujte dokud směs nebude vlhká natolik, aby se z ní daly vytvarovat tablety. Já jsem pak ještě přidala nadrcenou Aloe Vera, ale já jsem to udělala jedině kvůli vzhledu.


Já jsem směs vmáčkla do prázdného obalu od Tofifee. Pevně vmáčkněte a pak jen vyndejte a nechte doschnout.


Jak používat?
Nalijte do nějaké nádobky horkou vodu a v ní nechejte tabletu rozpustit. Překryjte si hlavu ručníkem a nechte páru působit na váš obličej a inhalujte. Díky páře se vám všechny ingredience dostanou přesně tam, kam mají.


Až voda vychladne, vlijte jí do nádobky a používejte jí (3 dny) jako obyčejnou pleťovou vodu.

Zkoušeli jste už takové tablety? Jak vám vyhovovaly? Vyzkoušíte tenhle recept?

Žádné komentáře:

Okomentovat